
Belleza, neurociencia y marketing
el valor de la estética en las experiencias y en las emociones
Álvarez del Blanco, Roberto M.
Amb abundants casos pràctics i fascinants arguments intel·lectuals, aquest elegant manual tracta aspectes econòmics de la bellesa, el seu valor i el seu efecte en productes, les marques i el seu impacte al mercat. Llegir-ho és un veritable plaer. Inqüestionablement, és un dels millors llibres escrits sobre el tema. "Tant les relacions humanes com les marques són afectades per la bellesa percebuda; un coneixement detallat influeix en la capacitat de gestionar totes dues. Aquest magnífic llibre subministra una profunda perspectiva sobre la bellesa que el seduirà en nombroses ocasions, i el sorprendrà a diferents nivells". Jennifer Aaker, professora de màrqueting de la Universitat de Stanford. La bellesa és un plaer bàsic, és un estat de la felicitat. Ens imbuïm dels somnis que provoca i ens saturem d'emocions. En certa manera, és una fuita de la realitat, a la qual reinterpretem i transformem. La beldat constitueix un component universal de lexperiència humana que produeix plaer, atrapa latenció i genera comportaments que contribueixen a assegurar la supervivència genètica. La beldat imposa necessàriament la seva presència en nosaltres i, més que una resolució, el que aconsegueix és obrir la nostra imaginació. La bellesa atrau, fascina, entusiasma, enamora, inspira i sedueix. És un misteri de la vida i és a la ment on es manifesta el reconeixement de la perfecció estètica. Una de les formes en què la vida es perpetua és a través de la bellesa, i la passió per ella està arrelada profundament a la nostra biologia. Hi ha alguna cosa en el nostre amor per la bellesa que és heroic, esperançador i humà. És un plaer gaudir-ne, així com una necessitat posar-la en un pedestal i reverenciar-la.
- Autor
-
Álvarez del Blanco, Roberto M.
- Matèria
-
Ciències humanes
> Economia i empresa
- EAN
-
9788418757853
- ISBN
-
978-84-18757-85-3
- Edició
- 1
- Editorial
-
Almuzara
- Pàgines
- 304
- Alçada
- 24.0 cm
- Amplada
- 17.0 cm
- Data publicació
- 16-05-2023
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció
- Economía y empresa