El Ministerio del Sentido Común

El Ministerio del Sentido Común

cómo acabar con todo aquello que funciona mal en tu empresa

Lindstrom, Martin

Fas un cop d'ull al teu correu electrònic i descobreixes que t'han inclòs en una conversa que ja té més de cent cinquanta missatges. Estàs en el teu vuitena reunió de Zoom de el dia i la pantalla ha tornat a congelar-se, escoltant-se per enèsima vegada: "No, espera; no, tu primer". I encara et queda per assistir a una interminable presentació de PowerPoint que podria haver-se resumit en una pàgina. Et sona? Sembla que les empreses s'han enredat tant en els seus problemes interns, i desenvolupat tants tràmits burocràtics invisibles, que han perdut de vista el seu objectiu i la seva cultura. Inevitablement, tots patim les conseqüències: treballem pitjor, perdem la capacitat de sentir empatia amb els altres, ens exasperem. Què ha passat amb el sentit comú? Com podem recuperar-lo? En aquest llibre entretingut, divertit i increïblement pràctic, Lindstrom combina nombrosos exemples reals en els quals el sentit comú empresarial ha fracassat amb el seu enginyós pla per tornar la lògica -i el seny- a les companyies i les persones que més ho necessiten. Menys reunions, menys traves, menys paperassa, menys presentacions. Una lectura imprescindible per a directius, professionals i tot aquell que treballi en una oficina.

Autor
Lindstrom, Martin
Matèria
Ciències humanes > Economia i empresa
EAN
9788423432806
ISBN
978-84-234-3280-6
Edició
1
Editorial
Deusto
Pàgines
224 
Alçada
23.0 cm
Amplada
15.0 cm
Data publicació
29-09-2021
Idioma
Castellà 
Col·lecció
 
Edició en rústica
19,18 € Afegir a la cistella
Entrega: menos de 8 días

Lindstrom, Martin (aut.)

  • Lindstrom, Martin
    Martin Lindstrom (Dinamarca, 19701) es fundador y presidente de Lindstrom Company, una empresa global de branding y transformación cultural que opera en cinco continentes y más de treint   Veure més sobre l'autor