Estamos ciegos

Estamos ciegos

descubre cómo pensamos y multiplica tus ventas

Klaric, Jürgen

Descobreix com funciona la ment i per què el màrqueting i la publicitat fallen amb tanta freqüència. Perquè els seus directius desconeixen com funciona la ment del consumidor. La tecnologia avança, imparable, i la societat s'hi transforma. Ja no vam consumir com ho fèiem fa una dècada, però les agències de comunicació, publicitat i màrqueting treballen igual que fa vint anys: implementen estratègies milionàries sense comprendre el funcionament de la ment del consumidor actual. En un context en què les coses valen més pel que signifiquen que pel que són, on el consumidor és complex, canviant, amb accés a una quantitat ingent d'informació, a diferents mercats, canals i productes, els mètodes tradicionals no són suficients per vendre un producte o servei. Després de dirigir més de 500 investigacions a diferents cultures i països, estudiant centenars de categories i productes, Jürgen Klari? analitza els canvis de comportament dels consumidors i exposa, amb desenes d'exemples de casos reals, els errors que han comès i cometen les campanyes publicitàries de grans marques mundials. Així mateix, ofereix deu principis bàsics per interpretar el consumidor d'avui dia i comprendre'n el comportament, permetent així arribar realment a seduir-lo. Aquesta és la recerca més profunda i actual sobre com funcionen la nostra ment i la nostra conducta: un llibre que obrirà els ulls a empresaris, publicistes i professionals del màrqueting, però també a qualsevol que estigui interessat a comprendre les motivacions més rellevants de les emocions humanes.

Autor
Klaric, Jürgen
Matèria
Ciències humanes > Economia i empresa
EAN
9788413442181
ISBN
978-84-1344-218-1
Edició
1
Editorial
Alienta Editorial
Pàgines
256 
Alçada
21.3 cm
Amplada
13.5 cm
Data publicació
08-02-2023
Idioma
Castellà 
Col·lecció
 
Edició en rústica
16,30 € Afegir a la cistella
Entrega: menos de 8 días

Klaric, Jürgen (aut.)

  • Klaric, Jürgen
    Jürgen Klaric (San Francisco, 1970) es considerado el divulgador de neurociencias aplicadas a la vida, felicidad y a los negocios más leídos en el mundo.   Veure més sobre l'autor