La interrupción

Segarra, Toni
Pou, Edu

El concepte d'interrupció és un dels elements centrals de la teoria de la publicitat. El debat sobre la interrupció va passar al primer pla amb l'aparició d'internet. Dos dels creatius més prestigiosos del món, Toni Segarra i Edu Pou, se sumen a aquest debat al llibre que tens a les teves mans. La interrupció es troba al centre dels dos corrents publicitaris que Toni i Edu representen. Tot i això, Segarra és fill de la publicitat tradicional, en què manava l'imperi absolut de l'espot de televisió, i que considerava la interrupció com una cosa necessària per captar l'atenció d'una audiència desinteressada. Pou, per la seva banda, pertany a la generació següent: és nadiu digital i va iniciar la seva carrera amb l'enlairament d'internet, entenent que la publicitat postdigital aspira a crear contingut prou atractiu perquè l'audiència hi acudeixi de forma voluntària. Pragmatisme davant d'idealisme. En termes generals, aquesta és la dicotomia que apareix constantment als debats entre Toni i Edu. Però les converses van molt més enllà de la publicitat, i aprofundeixen en totes les implicacions que comporta el concepte d'interrupció. El contrast dels seus punts de vista, enfrontats i expressats sense filtre, brinda al lector una veritable classe magistral sobre l'adaptabilitat de la creació publicitària i permet descobrir fins a quin punt la interrupció actua com un factor determinant de l'existència humana.

Autor
Segarra, Toni
Pou, Edu
Matèria
Ciències humanes > Economia i empresa
EAN
9788423433797
ISBN
978-84-234-3379-7
Edició
1
Editorial
Deusto
Pàgines
172 
Alçada
23.0 cm
Amplada
15.0 cm
Data publicació
01-06-2022
Idioma
Castellà 
Col·lecció
 
Edició en rústica
19,18 € Afegir a la cistella
Entrega: menos de 8 días

Segarra, Toni (aut.)

  • Segarra, Toni
    Toni Segarra (Barcelona, 1962) es el publicitario más respetado de España, reconocido por la revista Anuncios como el mejor creativo español del siglo XX. Es cofundador de la agen   Veure més sobre l'autor

Pou, Edu (aut.)

  • Pou, Edu
    Edu Pou (n. en Parets del Vallés) lleva más de veinte años abanderando la innovación y la tecnología en el ámbito de la creatividad publicitaria alrededor del   Veure més sobre l'autor