La interrupción
Segarra, Toni
Pou, Edu
El concepte d'interrupció és un dels elements centrals de la teoria de la publicitat. El debat sobre la interrupció va passar al primer pla amb l'aparició d'internet. Dos dels creatius més prestigiosos del món, Toni Segarra i Edu Pou, se sumen a aquest debat al llibre que tens a les teves mans. La interrupció es troba al centre dels dos corrents publicitaris que Toni i Edu representen. Tot i això, Segarra és fill de la publicitat tradicional, en què manava l'imperi absolut de l'espot de televisió, i que considerava la interrupció com una cosa necessària per captar l'atenció d'una audiència desinteressada. Pou, per la seva banda, pertany a la generació següent: és nadiu digital i va iniciar la seva carrera amb l'enlairament d'internet, entenent que la publicitat postdigital aspira a crear contingut prou atractiu perquè l'audiència hi acudeixi de forma voluntària. Pragmatisme davant d'idealisme. En termes generals, aquesta és la dicotomia que apareix constantment als debats entre Toni i Edu. Però les converses van molt més enllà de la publicitat, i aprofundeixen en totes les implicacions que comporta el concepte d'interrupció. El contrast dels seus punts de vista, enfrontats i expressats sense filtre, brinda al lector una veritable classe magistral sobre l'adaptabilitat de la creació publicitària i permet descobrir fins a quin punt la interrupció actua com un factor determinant de l'existència humana.
- Autor
-
Segarra, Toni
Pou, Edu
- Matèria
-
Ciències humanes
> Economia i empresa
- EAN
-
9788423433797
- ISBN
-
978-84-234-3379-7
- Edició
- 1
- Editorial
-
Deusto
- Pàgines
- 172
- Alçada
- 23.0 cm
- Amplada
- 15.0 cm
- Data publicació
- 01-06-2022
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció