
Partnering
el valor de generar alianzas
Oelwang, Jean
És sabuda la importància del treball en equip, la cooperació i la "creació de relacions laborals sòlides" per fer les coses (i s'han escrit innombrables llibres i articles que parlen sobre el tema). Però hi ha una altra mena de relació que rep menys atenció. Un tipus de relació que és molt més fort que alguns dels equips que funcionen més bé i que les relacions laborals més productives, i que és essencial per avançar en qualsevol causa de valor. La de l'associació (Partnership en anglès). Però en anomenar "associacions" aquestes unions màgiques fa un flac favor a aquestes relacions. Una "associació o partnership" és un substantiu, una cosa. Dues persones poden ser socis o estar en una associació, però perquè una associació obtingui els veritables beneficis de la dinàmica ha de ser activa. Deu ser un verb. Una pràctica diària. Per potenciar una mica més gran que nosaltres mateixos, hem d'aprendre a associar-nos (To partner).
- Autor
-
Oelwang, Jean
- Matèria
-
Ciències humanes
> Economia i empresa
- EAN
-
9788416997787
- ISBN
-
978-84-16997-78-7
- Edició
- 1
- Editorial
-
Empresa Activa (Urano)
- Pàgines
- 320
- Alçada
- 21.3 cm
- Amplada
- 13.5 cm
- Data publicació
- 03-10-2023
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció
- Gestión del conocimiento