Partnering

Partnering

el valor de generar alianzas

Oelwang, Jean

És sabuda la importància del treball en equip, la cooperació i la "creació de relacions laborals sòlides" per fer les coses (i s'han escrit innombrables llibres i articles que parlen sobre el tema). Però hi ha una altra mena de relació que rep menys atenció. Un tipus de relació que és molt més fort que alguns dels equips que funcionen més bé i que les relacions laborals més productives, i que és essencial per avançar en qualsevol causa de valor. La de l'associació (Partnership en anglès). Però en anomenar "associacions" aquestes unions màgiques fa un flac favor a aquestes relacions. Una "associació o partnership" és un substantiu, una cosa. Dues persones poden ser socis o estar en una associació, però perquè una associació obtingui els veritables beneficis de la dinàmica ha de ser activa. Deu ser un verb. Una pràctica diària. Per potenciar una mica més gran que nosaltres mateixos, hem d'aprendre a associar-nos (To partner).

Autor
Oelwang, Jean
Matèria
Ciències humanes > Economia i empresa
EAN
9788416997787
ISBN
978-84-16997-78-7
Edició
1
Editorial
Empresa Activa (Urano)
Pàgines
320 
Alçada
21.3 cm
Amplada
13.5 cm
Data publicació
03-10-2023
Idioma
Castellà 
Col·lecció
Gestión del conocimiento 
Edició en rústica
16,83 € Afegir a la cistella
Entrega: entre 8 y 14 días

Oelwang, Jean (aut.)

  • Oelwang, Jean
    Jean Oelwang es fundadora, presidente y CEO de la Fundación Virgin Unite y desde la misma lleva más de una década explorando la forma de hacer relaciones más fructíf   Veure més sobre l'autor