El libro de copywriting
Bravo, Isra
Això és el que veuràs dins aquest llibre: Com vendre qualsevol cosa escrivint (inclòs a tu) gràcies a un nan, un borratxo i un bastard. Un motiu (sigil·lós i contraintuïtiu) per evolucionar cap al darrere i no feia davant... que farà que guanyis molts més clients que la teva competència. Una manera de resultar atractiu, personalment i professionalment, encara que siguis més tímid que un cervatillo o més lleig que un cactus. O pitjor encara, totes dues coses. El que vaig aprendre d'un milionari excèntric sobre els diners i com ho aplico rigorosament, fent que cada any vengui més en qualsevol negoci en què em fiqui. T'ho explico al detall. Un negociador de l'FBI que sap més de com guanyar diners que la majoria dels empresaris del món i com aplicar-ho per al teu negoci. Venguis el que venguis. Com crear visions a la ment de la gent (i aconseguir cites, vendes, reunions, etcètera) escrivint les paraules d'una manera molt concreta. Ho veuràs gràcies a l'anunci d'unes paparres. Una història que podràs aplicar a la teva vida de manera immediata i que et convertirà en un líder. Compte, poca gent s'atrevirà a fer-ho, però tenir aquesta informació i aplicar-la té una recompensa infinita. Una manera de provocar (sab el que fas, no com un borratxo a la barra d'un bar) que et donarà autoritat, prestigi i rendibilitat. Lliçó de com investigar què farà que m'odiïs o que em vulguis la resta de la teva vida. Fa anys que fa això i és tan senzill que et faran venir ganes d'acomiadar mig equip de màrqueting. Que com tothom sap, solen ser els que menys saben de màrqueting. Per què la gent reeixida és obsessiva i com ser-ho tu encara que tinguis menys personalitat que una xinxeta. Per què les fórmules de copywriting no serveixen de res i són per passerells. Cau en aquests errors i perdràs diners a munts. Gairebé tots els negocis fan just això. Sis passos (amb un anunci real) que ha de tenir tot text radicalment persuasiu per assolir qualsevol objectiu que et proposis. Això és dalt nivell. I moltes més coses. I no com a manera de parlar, moltes més coses... Dins.
- Autor
-
Bravo, Isra
- Matèria
-
Ciències humanes
> Economia i empresa
- EAN
-
9788413442471
- ISBN
-
978-84-1344-247-1
- Edició
- 1
- Editorial
-
Alienta Editorial
- Pàgines
- 192
- Alçada
- 21.3 cm
- Amplada
- 13.5 cm
- Data publicació
- 05-04-2023
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció