YOsumidor
gobernarse a sí mismo, gobernar a las marcas
García, Andrea
Pérez, Pablo (1981- )
Romero Martín, Felipe
El consum és una part essencial de la nostra manera de ser al món. I la pandèmia ho va alterar radicalment: van canviar els canals de compra, les categories a què es dedicava la despesa, la relació amb les marques i la percepció del que era rellevant o no a l'hora de comprar un producte. Aquest llibre, que se sustenta en una sèrie d'estudis sobre l'impacte de la pandèmia en el consumidor espanyol, realitzats per Google i The Cocktail Analysis durant la crisi i al final, atén com els espanyols es relacionaran amb el consum després de l'experiència COVID -19. Però, més enllà d'això, utilitza la crisi recent com un laboratori experimental per entendre el paper del consum a les nostres vides i veure, per contrast, quins eren els comportaments previs que donàvem per asseguts, als quals no paràvem atenció i que queden ara qüestionats. En un moment en què les societats estan obligades a repensar-se, YOsumidor identifica les grans tendències de consum que es venien forjant des de fa anys i que la pandèmia ha desfermat, i planteja els trets que caracteritzaran el nou consumidor i que dominaran la propera dècada.
- Autor
-
García, Andrea
Pérez, Pablo (1981- )
Romero Martín, Felipe
- Matèria
-
Ciències humanes
> Economia i empresa
- EAN
-
9788498755251
- ISBN
-
978-84-9875-525-1
- Edició
- 1
- Editorial
-
Gestión 2000
- Pàgines
- 224
- Alçada
- 23.0 cm
- Amplada
- 15.0 cm
- Data publicació
- 11-05-2022
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció