YOsumidor

gobernarse a sí mismo, gobernar a las marcas

García, Andrea
Pérez, Pablo (1981- )
Romero Martín, Felipe

El consum és una part essencial de la nostra manera de ser al món. I la pandèmia ho va alterar radicalment: van canviar els canals de compra, les categories a què es dedicava la despesa, la relació amb les marques i la percepció del que era rellevant o no a l'hora de comprar un producte. Aquest llibre, que se sustenta en una sèrie d'estudis sobre l'impacte de la pandèmia en el consumidor espanyol, realitzats per Google i The Cocktail Analysis durant la crisi i al final, atén com els espanyols es relacionaran amb el consum després de l'experiència COVID -19. Però, més enllà d'això, utilitza la crisi recent com un laboratori experimental per entendre el paper del consum a les nostres vides i veure, per contrast, quins eren els comportaments previs que donàvem per asseguts, als quals no paràvem atenció i que queden ara qüestionats. En un moment en què les societats estan obligades a repensar-se, YOsumidor identifica les grans tendències de consum que es venien forjant des de fa anys i que la pandèmia ha desfermat, i planteja els trets que caracteritzaran el nou consumidor i que dominaran la propera dècada.

Autor
García, Andrea
Pérez, Pablo (1981- )
Romero Martín, Felipe
Matèria
Ciències humanes > Economia i empresa
EAN
9788498755251
ISBN
978-84-9875-525-1
Edició
1
Editorial
Gestión 2000
Pàgines
224 
Alçada
23.0 cm
Amplada
15.0 cm
Data publicació
11-05-2022
Idioma
Castellà 
Col·lecció
 
Edició en rústica
17,26 € Afegir a la cistella
Entrega: entre 8 y 14 días

García, Andrea (aut.)

  • García, Andrea
    Andrea García es socióloga de formación, postgrado en Investigación y Técnicas de Mercado (CIS, Centro de Investigaciones Sociológicas). Durante los úl   Veure més sobre l'autor

Pérez, Pablo (1981- ) (aut.)

  • Pérez, Pablo (1981- )
    Pablo José Pérez se incorporó a Google España como Head of Market Insights en 2017, tras haber trabajado en el equipo de investigación de mercados de España y   Veure més sobre l'autor

Romero Martín, Felipe (aut.)

  • Romero Martín, Felipe
    Felipe Romero Martín es CEO de The Cocktail Analysis y socio de The Cocktail, una consultora de desarrollo de productos y servicios digitales. Psicólogo de formación, durante m&aa   Veure més sobre l'autor